تخفیف باور نکردنی ساعت الیزابت ! ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند طراحي بي نظ

آرشيو



درباره ما
محمد طبا طباییان ٍ به وبلاگ من خوش آمدید ...............نظر یادتون نره...:)
ایمیل : mohamad_tbn@yahoo.com

تو اینجا می تونید همه چی دانلود کنید....بدو بیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 20944
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


.



کلمات کليدي

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393, 5:30 بعد از ظهر


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پازل باند به نام بدم اومده

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : پازل بند

 

3u7e3w7uw4578w457

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۵۵ مگابایت

» دانلود آهنگ بدم اومده «

 

 

متن آهنگ جدید پازل باند به نام بدم اومده :

 

نمی خوام کسی عاشق من شه
بره کار من ضجه زدن شه
نمی خوام کسی عاشق من شه تنهایی آرومم
دلم و با خودم نمیارم دیگه هر جا که پام و می ذارم تنهایی آرومم
فک کن دیونم تو بگو که نمی تونم تنها می مونم کسی رو نمی خوام
خستم این روزا پر خوابم و بی رویا من با این دنیا دیگه راه نمیام
بدم امده از شب و بارون از این حسای سرد زمستون
توی رابطه هیچی ندیدم جز دل تو زندون
بدم امده بس که دویدم از این آدما هیچی ندیدم
میگه عاشقمه اما دروغه دیر اینو فهمیدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام بدم اومده

♫♫♫♫♫♫

یکی رفته شکست و نفهمید ازم اینجوری رد شد و خدید
دیدی حال دلم رو نپرسید اون اینو یادم داد
به کسی دیگه حسی ندارم خودمم دیگه تنها می ذارم دیگه هر چی بادآباد
فک دیونم تو بگو که نمی تونم تنها می مونم کسی رو نمی خوام
خستم این روزا پر خوابم و بی رویا من با این دنیا دیگه راه نمیام
بدم امده از شب و بارون از این حسای سرد زمستون
توی رابطه هیچی ندیدم جز دل تو زندون
بدم امده بس که دویدم از این آدما هیچی ندیدم
میگه عاشقمه اما دروغه دیر اینو فهمیدم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









دسته بندي : <-CategoryName->

آمار شما



صفحات سايت


آخرين مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
موضوعات

لينکستان
  • آهنگ جدید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 8downloads و آدرس 8downloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.